• ✓ Förlängd ångerrätt till 20 januari
  • ✓ Tryggt via..
  • ✓ Låga frakter
  • ✓ 50 år i branschen

Kundtjänst allmänt

 

Beställningfrågor, produktfrågor och kundservice

-Vi hjälper dig! Välkommen med din fråga!

Denna vecka har vi tyvärr något lägre bemanning på kundtjänst via mail och tel, pga. mässa. Detta kan tyvärr medföra lite längre svartider. Vi tackar och hoppas på förståelse. Leverans/logistikflödet ska inte påverkas av detta.

Smidigaste sättet att få snabbt och bra svar på dina frågor är att använda nedan formulär, så rätt avdelning/support får er fråga/e-mail. Vår målsättning är att svara på mail inom 24-timmar (Vardagar), men troligtvis får du svar mycket snabbare än så. Välkommen med er fråga!

Fyll i nedan formulär vid frågor runt beställningar, produkttips, produktfrågo samt allmäna kundtjänst ärende.
(OBS! Service/garanti och leveransfrågor hanteras via separata formulär.) 

När du kontaktar Promixsweden.se via kontaktformulär och e-post lagras ditt e-postärende och din kontaktinformation hos oss. Det är nödvändigt för att vi ska ha möjlighet att hjälpa dig och slutföra ditt ärende samt för att kunna kontakta dig om det skulle vara behov för uppföljning med mer. För mer information, se vår integritetspolicy.

Vill du nå PromixSweden kundtjänst via telefon?

Nedan hittar du telefonnummer:

Växel / Kundtjänst telefon: 
036-12 39 40
08-124 499 98
Öppettider: Vardagar 10-17

 -FAKTURA FRÅGOR VIA KLARNA - KLICKA HÄR >>>
Här kan du se dina KLARNA fakturor och ändra förfallodatum m.m.
Tel. KLARNA: 08-120 120 10  / www.klarna.se (Ha ditt ordernummer redo)

OBS! Vid produktfrågor, produkthjälp och produktsupport, vänligen ställ dessa frågor via ovan formulär/e-mail, för att rätt supportavdelning snabbt ska få din fråga och kan svara snabbast möjligt. Men naturligtvis kan du även ringa oss, så ska vi försöka hjälpa er via telefon. Dock reservation att vi måste få in ett mail/formulär meddelande för att kontakta rätt avdelning för att ge dig ett bra svar.