Support Service Garanti
Garanti, service och reklamationsärende -Vi hjälper dig!
Fyll i nedan formulär vid frågor/ärende runt service-, support- reklamation- och garantiärende.
VIKTIGTA INSTRUKTIONER VID RETUR - Vi hjälper er.
-Vid retur/ångerköp kontakta vår serviceavd. på service@promixsweden.se eller via nedan formulär, för returinstruktioner för just er order (Ange order nummer samt meddelande/kort text runt att det gäller retur.) Det är viktigt ni kontaktar oss och får fraktsedel från oss, så returhanteringen går via oss och vår logistikhantering, och ni inte använder egna fraklappar. Kontakta oss så hjälper vi er på bästa sätt.
Förlängda svarstider under jul- och nyårshelgerna
Under jul- och nyårshelgerna kan våra svarstider bli något längre än vanligt. Särskilt i år har vi väldigt få ordinarie arbetsdagar, vilket även påverkar våra logistik- och fraktpartner. Leveranstiderna kan därför förlängas något. Trots detta gör vi vårt yttersta för att skicka era beställningar så snabbt som möjligt och att besvara era mejl samt kundtjänstärenden snarast.
Tack för er förståelse och ert förtroende. God Jul och Gott Nytt År
Vid service, garantiärende och returer, behandlas detta av vår service/garanti avdelning som nås via nedan formulär och svar erhålls via e-mail. Detta p.g.a. att rätt supportavdelning ska få din fråga/ärende och att du snabbt kan få svar tillbaka.
Ange ärende, kundnr. och ordernr. samt tydlig beskrivning av ärendet. Komplettera gärna med bilder vid skador eller liknande. Maila då bilder på service@promixsweden.se VIKTIGT ATT ANGE ORDERNUMMER I MAIL/ÄMNE
När du kontaktar Promixsweden.se via kontaktformulär och e-post lagras ditt e-postärende och din kontaktinformation hos oss. Det är nödvändigt för att vi ska ha möjlighet att hjälpa dig och slutföra ditt ärende samt för att kunna kontakta dig om det skulle vara behov för uppföljning med mer. För mer information, se vår integritetspolicy.
VIKTIGTA INSTRUKTIONER VID RETUR
-Vid retur/ångerköp kontakta vår serviceavd. på service@promixsweden.se eller ovan formulär för returinstruktioner för just er order (Ange order nummer samt meddelande/kort text runt att det gäller retur.) Det är viktigt ni kontaktar oss och får fraktsedel från oss, så returhanteringen går via oss och vår logistikhantering, och ni inte använder egna fraklappar. Kontakta oss så hjälper vi er på bästa sätt.
Info runt Klarna och ångerköp.
- Har du valt att betala ordern via Klarna faktura gäller följande:
- Är fakturan redan betald så återbetalar Klarna dig för returen, snarast vi har hanterat returen på vårt lager.
- Är fakturan ej betald, tas varan som är returnerad bort från fakturan.
- Är fakturan ej betald, logga även in i ditt klarna online, och markera order som retur. (Ej nödvänding, hanteras automatiskt när den hanteras ankommen)
Hantering, justering och återbetalning sker när vi hanterat returen på vårt lager.
Vår leveransadress är: PromixSweden, Brahegatan 46, 553 34 Jönköping (Invänta normalt dock frakthandlingar från oss enl. ovan)