Leveransfrågor
Nedan ställer du enkelt din leveransfråga.
Leveransinformation
Vi upplever just nu en hög volym av beställningar, vilket i vissa fall kan leda till att leveranstiden blir några dagar längre än vanligt. Vi hoppas på förståelse och försäkrar er om att vi gör vårt yttersta för att leverera era varor så snabbt som möjligt.
Så återkommer vi med svar snarast möjligt. Glöm ej fylla i nedan så noga som möjligt för snabbt och korrekt svar. /Tack. Normalt får ni även ett leveransbesked / avisering med sändningsnummer från transportör via e-mail någon eller några dagar innan leveransen är framme hos er, ni kan då använda Schenkers eller PostNords sökfunktion med sändningsnummer på Schenkers hemsida och PostNord.se eller via app. - Tänk även på att ibland kan beställningar via ombud skickas med fler olika sändingar, så flera aviseringar med paketnr kan komma i olika delar. Så tänk på att kolla e-mail och SMS, då fler löpnr/paket kan finnas att hämta på ombud. (Aviseringar kan även komma i app)
När du kontaktar Promixsweden.se via kontaktformulär och e-post lagras ditt e-postärende och din kontaktinformation hos oss. Det är nödvändigt för att vi ska ha möjlighet att hjälpa dig och slutföra ditt ärende samt för att kunna kontakta dig om det skulle vara behov för uppföljning med mer. För mer information, se vår integritetspolicy.
Till spårning PostNord.se. / Till Spårning Schenker.se
Sändnings nummer erhålls normalt via e-mail (Normalt från 3:e part logistik avsändare) när leverans i Sverige närmar sig.
Tänk på att det kan dröja ca. 1-10dagar efter beställning är gjord beroende på lagerstatus som angavs på webben när ni beställde, innan den går att spåra/e-mail erhålls, (Se order bekräftelse för mer exakt lev. tid. Eller fråga via formulär ovan)
-Övriga transportsätt se respektive transportsbolags hemsida, samt maila oss vid övriga frågor info@promixsweden.se
Returer och garanti: Kontakta vår service support avdelning för hjälp: service@promixsweden.se